خرید انواع عایق پشم سنگ

گزینه ‌های متنوعی برای عایق ‌بندی در بازار وجود دارد. اما یکی از موادی که قطعا با آن مواجه خواهید شد، عایق پشم سنگ است.
با وجود تنوع انواع پشم سنگ در بازار، گاهی ممکن است که انتخاب بهترین عایق برای شما چالش برانگیز باشد که البته با خرید مطمئن از شرکت پشم سنگ ایران می‌توان این مشکل را برطرف نمود.
پشم سنگ دارای ویژگی ‌های مفیدی است که غالبا به عنوان عایق مورد استفاده قرار می ‌گیرد. قبل از اینکه با انواع پشم سنگ آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم نوشته ی پشم سنگ چیست را بخوانید. این ماده تقریبا ارزان است و نصب آن نیز آسان خواهد بود.
با ما همراه باشید تا درباره کاربردهای پشم سنگ و انواع آن اطلاعات بیشتری بدست آورید.

پشم سنگ پتویی

عایق های رولی پتویی و لحافی، پوششی برای سطوح منحنی و نیاز به انعطاف را ایجاد و در ضخامت ها و وزن مخصوص های مختلف کاربردهای ویژه ای در صنعت دارند.

به منظور عایق حرارتی و کاهش تلفات انرژی و در استودیوهای صدابرداری و تونل های مترو همچنین در بسیاری از بیمارستان ها، مجتمع های بزرگ تجاری، ساختمان های اداری برای جذب صدا و مورد استفاده قرار می گیرد.
برای عایق کاری و پوشش سقف های کاذب، سقف های سوله، کانال های گردش هوا و سیستم های تهویه مطبوع و آب سردکن و اتصالات سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند.

عایق های لوله ای، پوشاننده سطح لوله ها و به شکل کاملی جلوگیری کننده از تبادل حرارتی، با نصبی آسان و در سایزها و ضخامت های مختلف از دیگر موارد کاربردی عایق پشم سنگ در صنایع مختلف می باشد.

در صنایع، لوله های با قطر بزرگ، کوره ها، گرمخانه ها، اگزوز توربین ها و دودکش های بلند مورد استفاده قرار می گیرد.
این نوع پشم سنگ مقاوم به نفوذ آب و رطوبت است و در محیط های با تراکم رطوبت بالا، به حفظ کیفیت ساختمان، حفاظت از ساختار داخلی و اجزا مختلف ساختمان کمک می کند.

یکی دیگر از مدل ‌های پشم سنگ، مدل تخته ‌ای است که به طور عمومی با نام پشم سنگ پانلی نیز شناخته می ‌شود. پشم سنگ تخته ‌ای یکی از محبوب ‌ترین انواع پشم سنگ محسوب می ‌شود که ابعاد استاندارد آن عرض 120 سانتی‌ متر و طول 60 سانتی ‌متر است. این مدل پشم سنگ به طور عمده برای عایق ‌بندی انواع کف، سقف و دیوار استفاده می‌ شود.

پشم سنگ رولی یا پشم سنگ لحافی، یک ماده عایق پرکاربرد است که انعطاف ‌پذیری بالایی دارد. این نوع پشم سنگ عموما دارای یک سمت با لایه کاغذ کرافت یا آلومینیوم است. ابعاد استاندارد یک رول پشم سنگ رولی دارای عرض 120 سانتیمتر و طول 10 متر است که متراژ یک رول از این نوع پشم سنگ برای عایق ‌بندی انواع سقف کاذب، کانال ‌های تهویه هوا، سوله ‌ها و کف استفاده می ‌شود.

پشم سنگ لوله ‌ای، با ابعاد متفاوت برای لوله ‌ها با قطر و ضخامت مختلف تولید می ‌شود. عایق های لوله در یک طرف بطور کامل و در طرف مقابل تا نیمه ضخامت دیواره برش داده می شوند. عایق لوله پیش ساخته پشم سنگ برای عایق کاری لوله هایی که سیالات سرد،گرم بخار در آن جریان دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

پشم سنگ پتویی، یکی دیگر از انواع پشم سنگ‌ های مختلف است که برای عایق ‌بندی لوله ‌ها و ماشین ‌آلات استفاده می ‌شود. این نوع پشم سنگ به عنوان یک عایق حرارتی در تجهیزات صنعتی به کار می‌ رود و یکی از گزینه ‌های اصلی حتی در صنایع از جمله موتورخانه‌ ها، پتروشیمی و کوره ها و دودکش های بلند مورد استفاده قرار میگیرد.

پشم سنگ از مذاب مواد معدنی (بازالت) در دمای ۱۴۲۰ درجه سانتیگراد تولید میشود که باعث استریل شدن محیط و همچینین غیر آلی بودن آن، امکان هیچگونه آلودگی مثل بیماری رشد آفت و قارچ در آن فراهم نخواهدکرد.
از مزایای کشت هیدروپونیک با پشم سنگ می توان به نکات ذیل اشاره کرد:

  • به دلیل تخلخل پشم سنگ نسبت به سایر بسترها ، میزان نفوذ اکسیژن افزایش می یابد که این امر موجب بهبود تهویه در محیط ریشه می گردد.
  • همچنین پشم سنگ نسبت به سایر بسترها میزان جذب آب وحفظ رطوبت بالاتری دارد که این خاصیت تاثیر بسزایی در صرف جویی مصرف آب دارد که در شرایط فعلی کشور، در حال تجربه مشکلات جدی آب است. خشک‌سالی‌های مکرر توأم با برداشت بیش از حد آب‌های سطحی و زیرزمینی از طریق شبکه بزرگی از زیرساخت‌های هیدرولیکی و چاه‌های عمیق، وضعیت آب کشور را به سطح بحرانی رسانده‌ است.

  • پشم سنگ ضد رطوبت مانند سکوهای نفتی off shore کارخانجات احداث شده در مناطق مربوط، کلیه صنایع شناور من جمله کشتی سازی و اسکله های بارگیری و …
    در حال حاضر این تکنولوژی فقط برای محصولات شرکت پشم سنگ ایران از بین تولید کنندگان مشابه در دسترس می باشد. از مزایای دیگر آن افزایش طول عمر سازه ای است که به وسیله پشم سنگ ضد آب عایق کاری شده باشد گزارشات آزمایشگاهی ، حاکی از آن است که محصولات تولیدی شرکت پشم سنگ ایران با مشخصه ذکر شده دارای سطح پذیرش فراتر از استانداردهای موجود می باشد. این خصوصیت در تمام طول عمر عایق حفظ می شود و دائمی است.

    خرید پشم سنگ خام فله

    پشم سنگ فله، یکی از ساده ‌ترین انواع پشم سنگ است که بدون قالب ‌بندی و برش خاصی عرضه می ‌شود. این نوع پشم سنگ به صورت خام و بدون فرم ‌بندی در بازار موجود است و برای بخش ‌هایی از پروژه ‌ها که نیاز به شکل هندسی خاصی ندارند و فقط برای پر کردن فضا لازم هستند، استفاده می ‌شوند.

    کاربرد انواع پشم سنگ

    انواع پشم سنگ و اشکال مختلف آن ، امکان اجرای عایقکاری در سطوح مختلف صاف، منحنی، لوله ای، و حتی اشکال نامنظم را بهمراه می آورند

    · عایق پنل موارد کاربردی چون دیوارها، سقف و کف ساختمانها، تونل ها، مخازن، کشتی سازی، و کلیه سطوح تخت را بهمراه دارد.

    · عایق های رولی پتویی و لحافی، پوششی برای سطوح منحنی و نیاز به انعطاف را ایجاد و در ضخامت ها و وزن مخصوص های مختلف کاربردهای ویژه ای در صنعت دارند

    · عایق به صورت فله برای احجام و فضاهایی بدون شکل و یا غیرمنظم کاربرد دارد…

    · عایق های لوله ای، پوشاننده سطح لوله ها و به شکل کاملی جلوگیری کننده از تبادل حرارتی، با نصبی آسان و در سایزها و ضخامت های مختلف از دیگر موارد کاربردی عایق پشم سنگ در صنایع مختف می باشد.

    قیمت انواع پشم سنگ

    برای تهیه انواع پشم سنگ مرغوب می‌ توانید این محصول را از شرکت پشم سنگ ایران خریداری کنید.
    این شرکت اولین تولید کننده عایق پشم سنگ در ایران است که شما می ‌توانید با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

    خرید و سفارش انواع پشم سنگ

    توصیه می ‌شود همواره پشم سنگ با کیفیت بالا که از مواد اولیه مرغوب تولید شده است را خریداری کنید، شرکت پشم سنگ ایران به منظور اعتماد خریداران، محصولات با کیفیت پشم سنگ را ارائه می ‌دهد. تمامی محصولات پشم سنگ این شرکت دارای تاییدیه ‌های لازم هستند، این امر نشان می ‌دهد که محصولات آنها دارای کیفیت بالا بوده و استانداردهای لازم را رعایت کرده است.

    برای اطلاع از قیمت روز و انتخاب بهترین نوع پشم سنگ با توجه به موارد مصرفی می ‌توانید با شماره‌ های موجود در سایت تماس بگیرید. همچینین می ‌توانید قبل از انتخاب و خرید هر یک از انواع پشم سنگ، مشاوره رایگان از کارشناسان این شرکت دریافت نمایید.
    برای خرید، مشاوره و استعلام قیمت روز با ما تماس بگیرید:
    ۸۸۸۰۹۵۲۹-۳۳ و ۳-۸۸۸۹۵۶۰۱ و 02191006727